Ehhez kellett, hogy időben vágjunk bele valami eredetibe, de az is, hogy mi legyünk azok, akik időben kérünk keresőoptimalizálást a keresobenelso.hu-n, a konkurencia helyett!
Akik mondjuk valami zsúfoltabb piacon dolgoznak, hozzánk képest, egy közismertebb szolgáltatást nyújtva, nehezebb dolguk van, de ez nekik is egy ideális út lehet. Pláne, hogy az internetet leuralni még mindig nem eldöntött meccs manapság – ott még azért nem tartunk. Mi kifejezetten vintage hangulatot és megjelenést kedvelő szálláshelyadóknak segítünk termékekkel, belsőépítészet útján is, de árulunk egy webshopban egyedi termékeket is, bárkinek.
A keresőoptimalizálás tehát ahhoz kellett, hogy ha valaki a mi dolgainkra, termékeinkre, szolgáltatástípusainkra keres rá, akkor jó elől legyünk a Googleben. És így mára tényleg elmondhatjuk magunkról, itthon valami különösen eredeti dolognak számít, amit csinálunk, és nagyon-nagyon sokaknak mi vagyunk a kézenfekvő megoldás – olyanoknak, akik egyáltalán erről a dologról a maga teljességében tudhatnak. Így fejlődni is könnyebb, mert élen járni egy teljes szektoron belül (még ha az nem is egy óriásszektor) az annak a kényelmével jár, hogy kísérletezhetünk mindig. Mert nyugodtan aludhatunk a forgalmunk miatt. Ami az eladásainkat, és az értékesítést illeti.
Bárhol is tartsunk most saját dolgaink piacra történő bevezetésében, a Keresőben Elsővel a keresőmotorokat tudjuk tehát direkten célozni és ahhoz is kapunk segítséget, hogy megértsük, hasznosíthatóvá tegyük a tudást, ami által a felhasználók tudni fogják, mi kellünk nekik! Mert ők, a Keresőben Elsőnél tudják, mi kell a felhasználóknak. Nem csak a hozzánk való eljutásban, a weboldalunk megszerettetésében, és így a szolgáltatásaink igénybevételére való hajlandóság növelésében is segítenek.
Vannak ebben belső és külső tényezők is, amik a tárgyalt sikerhez elvezetnek: kulcsszóelhelyezés a saját weboldalon (belső), és kulcsszóelhelyezés külső weboldalakon is, amelyek hivatkozásokkal segítenek hozzánk eljutni (külső tényező). Utóbbi összekapcsolódik a linképítési szolgáltatással, ami szintén egy külső tényezős dolog. A belső tényezők sorolásánál maradva még: hasznos szövegek, akár profi szövegírók által létrehozva, képek, videók. Illetve, amennyiben a magunk urai lennénk mindenben, ők segítenek orientálódni, megérteni, hogyan kell szólni a netes felhasználókhoz, akik majdani vevőink lehetnek. Csinálhatunk mi magunk is bármit, amihez ragaszkodunk, de kérjünk szakértői javaslatokat! Segítenek továbbá az oldal belső linkhálózatának a megtervezésében is. A külső tényezők palettáján ott vannak még: a megfelelő tárhelykapacitás, a jó tárhelyszolgáltató megtalálása, a közösségi média felületek bevonása önmagunk megismertetésébe, reklámkampányok, stb. E-mailekből is származhatnak látogatók – ők ezt mind-mind átlátják. Kell még egy keresőbarát domain, rögtön az elején, és csináltathatunk konkurenciakutatást és elemzést.
Ez utóbbiak a folyamat első fázisaiban megpecsételhetik, hogy mennyire leszünk hatékonyak, így a keresőoptimalizálás olyan dolog, amin ne rágódjunk szerintem sokáig. Keressük a Keresőben Elsőt, ha megláttuk az ezen területen belül szunnyadó lehetőségeket. Ehhez rengeteg támpontot ad már önmagában a keresobenelso.hu olvasgatása! Csak azért siessünk, hogy ne a konkurenciánk kezdje meg hamarabb a keresőoptimalizálást.